tisdag 7 augusti 2012

Nya jobbet och nya geocachare

Idag hade vi upptakt på mitt nya jobb. Kul!
Planen var att vi skulle ut på lite geocaching. Det var bara jag och en av mina kollegor som hade geocachat förut.
Tanken var att vi skulle cacha i metropolen Kinna. För att hjälpa till med instruktionerna hade herr luels bjudits in. Trevligt!
Det som var mindre trevligt var vädret. Det fullkomligt hällregnade konstant.
Vi fick själva välja vart vi ville gå, GPSerna var fulla med cacher.
Jag fick väl inte loggat så många för vi hade ju loggat endel tidigare.
Mina två kollegor fick sköta cachandet och jag  var bara med på fyra som jag inte loggat tidigare. En av tjejerna fastnade nog i träsket!
Väl tillbaks till skolan skulle vi summera våra insatser. Mycket trötta och blöta.
Vi var ett gäng tjejer som hamnade tillsammans och dom frågade mig lite om geocaching.
Bästa frågan eller åtminstone den som orsakade ett skrattanfall:
-Hur ofta gör ni det?

Tyvärr blev det inte så många bilder. Endast en fotologg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar